Klachtenregeling
Bij Designertuin draait alles om tevreden klanten. Mocht u toch een vervelende ervaring hebben met onze service of een product, dan horen wij dit graag. Neem hiervoor contact op met info@designertuin.nl, dan proberen we snel tot een oplossing te komen.
Natuurlijk kunt u uw klacht ook schriftelijk kenbaar maken, dit kan naar onderstaand adres. Voor een vlotte afhandeling van uw klacht, vragen we u om de onderstaande gegevens te vermelden:
1. Naam + adresgegevens
2. Order- of factuurnummer
3. Omschrijving van uw klacht
IOP
t.a.v. Designertuin
Tweeberg 36
5246 XM, Rosmalen
(Let op: dit is geen bezoek,- bezorgadres)
Zodra we uw klacht hebben ontvangen, ontvangt u een bevestiging per mail. Binnen 14 kalenderdagen na de ontvangstbevestiging krijgt u een telefonische of schriftelijke reactie.
U kunt uw klacht ook aanmelden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit is een platform dat door de EU is opgezet voor alle consumenten binnen heel Europa. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.